1.3.2 TRADE CARA TBST..ZERO STRESS

faizul | Monday, November 28, 2011 |



perhati market EU ni...
sekarang..bergerak..perlahan lahan ke arah sell..

saya Buy..1.4217...dan saya pasang SL..
pada harga yg sama...so..zero risiko..

satu ..dah saya close..
semasa..candle close jam 10 mlm tadi..
so..
ada 2 cara...
1.1 jam aje..
pastu..
close



boleh untung sekitar 45 pip
2.masih..belum close..
tapi...
pasang SL..pada harga BUY..
zero risiko..

Jika
guna volumes besar...modal besar...

1.Tunggu...
ingat..
perkataan KERAMAT ni..
..TUNGGU...
..BENTUK MARKET..TERBAIK...

ingat Ya...
...BENTUK MARKET..
JIKA...TRADE BANK...
WAJIB ADA..

BENTUK MARKET..LAUT TENANG...LURUS..MERATA..
MCM HUJAN...
bukan hari hari..hujan turun..
jika dpt 3..4..kali sebulan
dah cukup..

bukan perlu...bepuluh puluh kali...masuk market ni...
sebulan

perhati...

market EU...
sedang sell..

saya buy tadi 1.4217...dan SL pada hg sama..
satu lg saya dah close

nampak tak...
betapa penting nya...
satu kemahiran...
trade..
tanpa risiko..

SL saya..dah Kena...
satu Menang...
satu Balik modal...

rumusan nya...
TETAP menang..
Harga EU..tadi..dah ke ZON B...
1.4276

..sebab tu..
saya fikir...harga Reverese semula...

..rehat sebentar..

Post Comment